МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Антипова, Ю. К.
|
|
Subject |
конкурентна перевага
системний підхід конкурентоспроможність підприємства маркетингова політика функції маркетингу комплекс маркетингу споживачі метод експертних оцінок метод семантичного диференціалу 658.12 |
|
Description |
У статті розкрито методичні підходи до оцінки маркетингової конкурентної переваги підприємства в рамках аналізу ефективності реалізації функцій управління маркетингом на підприємстві. Запропоновано критерії оцінки маркетингової конкурентної переваги підприємства за функціями маркетингу та методику оцінки рівня їхнього виконання за бальною шкалою. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-17T06:42:50Z
2014-04-17T06:42:50Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антипова Ю. К. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / Ю. К. Антипова // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4200 |
|
Language |
uk
|
|