Запис Детальніше

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Антипова, Ю. К.
 
Subject конкурентна перевага
системний підхід
конкурентоспроможність підприємства
маркетингова політика
функції маркетингу
комплекс маркетингу
споживачі
метод експертних оцінок
метод семантичного диференціалу
658.12
 
Description У статті розкрито методичні підходи до оцінки маркетингової конкурентної
переваги підприємства в рамках аналізу ефективності реалізації функцій управління
маркетингом на підприємстві. Запропоновано критерії оцінки маркетингової конкурентної переваги підприємства за функціями маркетингу та методику оцінки рівня
їхнього виконання за бальною шкалою.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T06:42:50Z
2014-04-17T06:42:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Антипова Ю. К. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / Ю. К. Антипова // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4200
 
Language uk