Запис Детальніше

МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН: ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН: ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ
 
Creator Герцик, В. А.
Потупало, Н. В.
 
Subject маркетинг
ринок
конкурентоспроможність
відносини
конкуренти
партнери
підприємство
споживач
658.8
 
Description У статті досліджено термінологічну неузгодженість у трактуванні концепції
маркетингу відносин. Проаналізовано сутність понять, які визначають концепцію
маркетингу відносин, виявлено їхні спільні та відмінні риси. Запропоновано нове
визначення маркетингу взаємовідносин.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T06:49:20Z
2014-04-17T06:49:20Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Герцик В. А. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН: ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ [Електронний ресурс] / В. А. Герцик, Н. В. Потупало // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4201
 
Language uk