МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН: ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН: ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ
|
|
Creator |
Герцик, В. А.
Потупало, Н. В. |
|
Subject |
маркетинг
ринок конкурентоспроможність відносини конкуренти партнери підприємство споживач 658.8 |
|
Description |
У статті досліджено термінологічну неузгодженість у трактуванні концепції маркетингу відносин. Проаналізовано сутність понять, які визначають концепцію маркетингу відносин, виявлено їхні спільні та відмінні риси. Запропоновано нове визначення маркетингу взаємовідносин. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-17T06:49:20Z
2014-04-17T06:49:20Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герцик В. А. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН: ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ [Електронний ресурс] / В. А. Герцик, Н. В. Потупало // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4201 |
|
Language |
uk
|
|