ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ У МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ У МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ
|
|
Creator |
Гончарова, І. І.
Гончаров, О. Ю. Гринченко, А. В. |
|
Subject |
територія
споживачі територіального продукту регіон місто маркетинг територій сегментування цільова група 332.14 |
|
Description |
Маркетинг є інструментом реалізації стратегії, яка встановлює, артикулює стратегічні інтереси території і є одним з найдієвіших сьогодні способів зробити її успішною. На підставі розгляду наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених досліджено підходи до визначення цільових груп у маркетингу територій, що дозволить виділити специфіку очікувань і потреб кожної групи і провести роботу з ними більш ефективною. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-17T06:59:53Z
2014-04-17T06:59:53Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гончарова І. І. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ У МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, О. Ю. Гончаров, А. В. Гринченко // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4203 |
|
Language |
uk
|
|