Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ У МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ У МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ
 
Creator Гончарова, І. І.
Гончаров, О. Ю.
Гринченко, А. В.
 
Subject територія
споживачі територіального продукту
регіон
місто
маркетинг територій
сегментування
цільова група
332.14
 
Description Маркетинг є інструментом реалізації стратегії, яка встановлює, артикулює
стратегічні інтереси території і є одним з найдієвіших сьогодні способів зробити її
успішною. На підставі розгляду наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених
досліджено підходи до визначення цільових груп у маркетингу територій, що дозволить виділити специфіку очікувань і потреб кожної групи і провести роботу з
ними більш ефективною.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T06:59:53Z
2014-04-17T06:59:53Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Гончарова І. І. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ У МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, О. Ю. Гончаров, А. В. Гринченко // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4203
 
Language uk