Запис Детальніше

АНАЛІЗ ВПЛИВУ ФАКТОРА СЕЗОННОСТІ НА ОБ'ЄМИ ПРОДАЖІВ ТОВАРУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АНАЛІЗ ВПЛИВУ ФАКТОРА СЕЗОННОСТІ НА ОБ'ЄМИ ПРОДАЖІВ ТОВАРУ
 
Creator Івченко, Є. А.
Рубежанська, Ю. О.
Тучіна, Ю. С.
 
Subject сезонність
опитування
ринок
кондиціонери
респонденти
маркетингові дослідження
658.8:08
 
Description У статті розглядається вплив фактора сезонності на об'єми продажів кондиціонерів; наведено аналіз результатів маркетингового дослідження, яке проводилось
за допомогою анкетування; розроблено заходи щодо зниження негативного впливу
фактора сезонності при продажу кондиціонерів.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T07:39:04Z
2014-04-17T07:39:04Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Івченко Є. А. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ФАКТОРА СЕЗОННОСТІ НА ОБ'ЄМИ ПРОДАЖІВ ТОВАРУ [Електронний ресурс] / Є. А. Івченко, Ю. О. Рубежанська, Ю. С. Тучіна // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4206
 
Language uk