НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ЧАСТКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГАЛУЗІ ДОЗВІЛЛЯ ТА РОЗВАГ)
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ЧАСТКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГАЛУЗІ ДОЗВІЛЛЯ ТА РОЗВАГ)
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
|
|
Subject |
ринкова частка
параметр обсяг продажів ємність ринку конкуренти лідери ринкова ніша 339.13.017 |
|
Description |
У статті розглядаються теоретичні питання визначення ринкової частки як одного з основних індикаторів для розробки маркетингових стратегій. Пропонуються методичні підходи до визначення ринкової частки підприємства. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-17T07:44:44Z
2014-04-17T07:44:44Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ЧАСТКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГАЛУЗІ ДОЗВІЛЛЯ ТА РОЗВАГ) [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4208 |
|
Language |
uk
|
|