Запис Детальніше

НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ЧАСТКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГАЛУЗІ ДОЗВІЛЛЯ ТА РОЗВАГ)

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ЧАСТКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГАЛУЗІ ДОЗВІЛЛЯ ТА РОЗВАГ)
 
Creator Максимова, Т. С.
 
Subject ринкова частка
параметр
обсяг продажів
ємність ринку
конкуренти
лідери
ринкова ніша
339.13.017
 
Description У статті розглядаються теоретичні питання визначення ринкової частки як
одного з основних індикаторів для розробки маркетингових стратегій. Пропонуються методичні підходи до визначення ринкової частки підприємства.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T07:44:44Z
2014-04-17T07:44:44Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ЧАСТКИ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ГАЛУЗІ ДОЗВІЛЛЯ ТА РОЗВАГ) [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4208
 
Language uk