Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ТОВАРУ НА РИНКУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ТОВАРУ НА РИНКУ
 
Creator Салогубова, В. М.
Дацкова, В. Д.
Соколенко, О. В.
 
Subject імідж
маркетингові дослідження
товар
ринок
анкетування
споживачі
аналіз
658.821.16
 
Description У статті розглядаються питання формування іміджу товару на ринку; наведено результати маркетингового дослідження ринку кави, що було здійснено за допомогою опитування респондентів; розроблені рекомендації щодо формування та підтримки іміджу кави на ринку.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T08:33:39Z
2014-04-17T08:33:39Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Салогубова В. М. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ТОВАРУ НА РИНКУ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, В. Д. Дацкова, О. В. Соколенко // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4214
 
Language uk