ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ТОВАРУ НА РИНКУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ТОВАРУ НА РИНКУ
|
|
Creator |
Салогубова, В. М.
Дацкова, В. Д. Соколенко, О. В. |
|
Subject |
імідж
маркетингові дослідження товар ринок анкетування споживачі аналіз 658.821.16 |
|
Description |
У статті розглядаються питання формування іміджу товару на ринку; наведено результати маркетингового дослідження ринку кави, що було здійснено за допомогою опитування респондентів; розроблені рекомендації щодо формування та підтримки іміджу кави на ринку.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-17T08:33:39Z
2014-04-17T08:33:39Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Салогубова В. М. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКИ ІМІДЖУ ТОВАРУ НА РИНКУ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, В. Д. Дацкова, О. В. Соколенко // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4214 |
|
Language |
uk
|
|