ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК МОТИВУ ЗДІЙСНЕННЯ КУПІВЛІ ТОВАРУ СПОЖИВАЧЕМ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК МОТИВУ ЗДІЙСНЕННЯ КУПІВЛІ ТОВАРУ СПОЖИВАЧЕМ
|
|
Creator |
Салогубова, В. М.
Пятніцькова, А. О. Бабенко, К. В. Салогубова, В. М. Пятницкова, А. А. Бабенко, К. В. Salogubova, V. Pyatnitskova, A. Babenko, K. |
|
Subject |
програми лояльності
побутова техніка «Фокстрот» мережа магазинів клієнт ринок 658.821.14 |
|
Description |
У статті розглядається виявлення наявності впливу програм лояльності на купівлю побутової техніки; здійснено аналіз результатів маркетингового дослідження, яке проводилось методом опитування респондентів за допомогою анкетування; розроблено маркетингові рекомендації щодо вдосконалення програм лояльності мережі магазинів побутової техніки “Фокстрот”. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-17T08:39:57Z
2014-04-17T08:39:57Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Салогубова В. М. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК МОТИВУ ЗДІЙСНЕННЯ КУПІВЛІ ТОВАРУ СПОЖИВАЧЕМ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, А. О. Пятніцькова, К. В. Бабенко // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4215 |
|
Language |
uk
|
|