Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК МОТИВУ ЗДІЙСНЕННЯ КУПІВЛІ ТОВАРУ СПОЖИВАЧЕМ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК МОТИВУ ЗДІЙСНЕННЯ КУПІВЛІ ТОВАРУ СПОЖИВАЧЕМ
 
Creator Салогубова, В. М.
Пятніцькова, А. О.
Бабенко, К. В.
Салогубова, В. М.
Пятницкова, А. А.
Бабенко, К. В.
Salogubova, V.
Pyatnitskova, A.
Babenko, K.
 
Subject програми лояльності
побутова техніка
«Фокстрот»
мережа магазинів
клієнт
ринок
658.821.14
 
Description У статті розглядається виявлення наявності впливу програм лояльності на купівлю побутової техніки; здійснено аналіз результатів маркетингового дослідження,
яке проводилось методом опитування респондентів за допомогою анкетування; розроблено маркетингові рекомендації щодо вдосконалення програм лояльності мережі магазинів побутової техніки “Фокстрот”.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-17T08:39:57Z
2014-04-17T08:39:57Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Салогубова В. М. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК МОТИВУ ЗДІЙСНЕННЯ КУПІВЛІ ТОВАРУ СПОЖИВАЧЕМ [Електронний ресурс] / В. М. Салогубова, А. О. Пятніцькова, К. В. Бабенко // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 21 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4215
 
Language uk