Запис Детальніше

Дослідження використання прямих методів ціноутворення

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження використання прямих методів ціноутворення
 
Creator Харченко, І. В.
 
Subject цена предложения
ценовая стратегия
методы ценообразования
прямые методы ценообразования
затратные методы ценообразования
рыночные методы ценообразования
параметрические методы ценообразования
339.138(075.8)
 
Description Доцільний методичний підхід до розрахунку ціни пропонування під час формування цінової стратегії підприємтсва дозволяє визначити напрям та обсіги обчислень для прогнозування ціни на продукцію підприємтсва в конкретній перспективі, що уможливлює об'єктивну оцінку терміну та реальних витрат на виконання необхідних робіт.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-18T07:29:16Z
2014-04-18T07:29:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Харченко І. В. Дослідження використання прямих методів ціноутворення [Електронний ресурс] / І. В. Харченко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4224
 
Language uk