Дослідження використання прямих методів ціноутворення
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження використання прямих методів ціноутворення
|
|
Creator |
Харченко, І. В.
|
|
Subject |
цена предложения
ценовая стратегия методы ценообразования прямые методы ценообразования затратные методы ценообразования рыночные методы ценообразования параметрические методы ценообразования 339.138(075.8) |
|
Description |
Доцільний методичний підхід до розрахунку ціни пропонування під час формування цінової стратегії підприємтсва дозволяє визначити напрям та обсіги обчислень для прогнозування ціни на продукцію підприємтсва в конкретній перспективі, що уможливлює об'єктивну оцінку терміну та реальних витрат на виконання необхідних робіт.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-18T07:29:16Z
2014-04-18T07:29:16Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Харченко І. В. Дослідження використання прямих методів ціноутворення [Електронний ресурс] / І. В. Харченко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4224 |
|
Language |
uk
|
|