Впровадження концепції "зеленого маркетингу" в сучасних умовах
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Впровадження концепції "зеленого маркетингу" в сучасних умовах
|
|
Creator |
Шапран, О. Є.
Кордубайло, Г. В. |
|
Subject |
маркетинг
екологія екологічно безпечна продукція екомаркування 339.187.504 |
|
Description |
У статті розглянуто сутність та цілі впровадження концепції "зеленого маркетингу" в практиці вітчизняних підприємств, що передбачає спрямування їхніх зусиль на виробництво та реалізацію екологічно безпечної продукції. Визначено основні позитивні та негативні тенденції екологічного маркування товарів.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-18T09:52:29Z
2014-04-18T09:52:29Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шапран О. Є. Впровадження концепції "зеленого маркетингу" в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Г. В. Кордубайло // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4226 |
|
Language |
uk
|
|