Запис Детальніше

Впровадження концепції "зеленого маркетингу" в сучасних умовах

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження концепції "зеленого маркетингу" в сучасних умовах
 
Creator Шапран, О. Є.
Кордубайло, Г. В.
 
Subject маркетинг
екологія
екологічно безпечна продукція
екомаркування
339.187.504
 
Description У статті розглянуто сутність та цілі впровадження концепції "зеленого маркетингу" в практиці вітчизняних підприємств, що передбачає спрямування їхніх зусиль на виробництво та реалізацію екологічно безпечної продукції. Визначено основні позитивні та негативні тенденції екологічного маркування товарів.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-18T09:52:29Z
2014-04-18T09:52:29Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Шапран О. Є. Впровадження концепції "зеленого маркетингу" в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Г. В. Кордубайло // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4226
 
Language uk