Запис Детальніше

Управління гармонізацією маркетингових робіт на підприємствах

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління гармонізацією маркетингових робіт на підприємствах
 
Creator Шаріпова, О. С.
Попова, Н. М.
Зєніна, Я. М.
 
Subject гармонізація
маркетингові роботи
управляння
управління гармонізацією
005.214:658.5
 
Description У статті розглядається комплекс питань, пов'язаних з гармонізацією діяльності підрозділу підприємства, на прикладі виконення маркетингових робіт. Розглянуто поняття гармонізації, мети і завдання, сформульовано необхідність створення спеціального механізму управління гармонізацією виконання маркетингових робіт.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-18T10:18:36Z
2014-04-18T10:18:36Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Шаріпова О. С. Управління гармонізацією маркетингових робіт на підприємствах [Електронний ресурс] / О. С. Шаріпова, Н. М. Попова, Я. М. Зєніна // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4227
 
Language uk