Теоретичні і методичні засади формування фізико- технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні і методичні засади формування фізико- технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики.
|
|
Creator |
Богданов, І. Т.
|
|
Subject |
методика фізики
методична система фахова підготовка навчально-методичний комплекс фізико-технічні знання самоосвітня діяльність інформаційні технології навчання method of physics methodical system professional preparation educational and methodical complex physical and technical knowledge selfeducational activity teaching informational technologies 378.147+371.134:53+621.31 |
|
Description |
У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено авторську методичну систему формування фізико-технічних знань у процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики в умовах кредитно-модульної системи організації навчально-виховного процесу (на прикладі електротехніки) у вищих навчальних педагогічних закладах України. Автором проаналізовано соціально-економічні, психолого-педагогічні основи формування фізико-технічних знань, визначено роль і місце електротехніки в системі фахової підготовки майбутніх учителів фізики, виділено концептуальні засади модернізації системи навчання дисципліни «Загальна електротехніка» шляхом збільшення питомої ваги самоосвітньої діяльності, якісного і кількісного покращення інформаційного та матеріально- технічного забезпечення навчального процесу, запровадження інформаційних технологій навчання. In the dissertation authorial methodical system of forming of physical and technical knowledge in the process of future Physics teachers’ professional training in conditions of credit – module system at organization of educational process (electrotechnical disciplines) in higher educational pedagogical establishments of Ukraine has been theoretically grounded and experimentally tested. Social and economical, psychological and pedagogical bases of forming of physical and technical knowledge have been analyzed. The author has defined the role and place of electrotechnic in the system of professional training of future Physics teachers. There have been determined the conceptual principles of 3 9 modernization the system of electrotechnical disciplines’ teaching by means of increase of specific gravity of selfeducational activity, qualitative and quantitative improvement of informational and logistic support of educational process and also introduction of teaching informational technologies. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2014-04-24T08:26:13Z
2014-04-24T08:26:13Z 2010 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5187
|
|
Language |
uk
|
|