БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/2735/
|
|
Title |
БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.) |
|
Creator |
Мальчик, М. В. (M. Malchyk)
Коваль, С. (S. Koval) |
|
Subject |
International economic relations
|
|
Description |
Досліджено роль банківського маркетингу у вивченні та сегментації ринку, просуванні банківських продуктів на ринку при максимальному задоволенні потреб клієнтів. (The role of the bank marketing is investigational in a study and market segmentation, advancement of bank foods to the capital market at maximal satisfaction of necessities of clients.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/2735/1/45.pdf
Мальчик, М. В. (M. Malchyk) and Коваль, С. (S. Koval) (2013) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка» (Вип.24). pp. 225-229. |
|