Теоретико–методичні засади професійно орієнтованого навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико–методичні засади професійно орієнтованого навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики.
|
|
Creator |
Войтович, І.С.
|
|
Subject |
технічні дисципліни
майбутні учителі інформатики фахова підготовка методична система професійна спрямованість навчання технічних дисцплін активізація навчально–пізнавальної діяльності засоби навчання інноваційні технології навчання technical disciplines future teachers of computer science professional training methodical system professional orientation ncreased teaching and learning activities learning tools innovative learning technologies 378.011.3.–051:004 |
|
Description |
У дисертації запропоновано авторську модель навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики. На цій основі вперше розроблена відкрита методична система навчання технічних дисциплін, яка відповідає рівню розвитку сучасних технологій навчання, в тому числі інформаційно–комунікаційних. Структура цієї методичної системи відображає сучасні цілі і завдання, зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання, орієнтовані на реалізацію принципу інтеграції фундаментальності та професійної спрямованості підготовки із технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики та застосування інноваційних технологій навчання. Експериментально доведена ефективність теоретичних і методичних засад розробленої системи навчання технічних дисциплін майбутніх учителів інформатики для формування технічних знань, набуття майбутніми вчителями інформатики професійних компетенцій; надання навчально-пізнавальній діяльності дослідницького творчого спрямування; зміщення акцентів з пояснювально–ілюстративного типу вивчення технічних дисциплін на розвивальне навчання; зростання питомої ваги методичного, контролюючого, консультативного видів діяльності викладача. The author proposed the concept of technical training courses for future teachers of science. Developed a dynamic model of the educational process with specific technical disciplines pedagogical university. On this basis, first developed methodical training system technical disciplines, which corresponds to the development of modern educational technologies, including information and communication. The structure of this system reflects the current goals and objectives, content, organizational forms, methods and teaching aids designed to realize fundamental principle of integration and professional orientation training of technical courses for future teachers of science and innovative learning technologies. Experimentally demonstrate the efficiency of the theoretical and methodological principles and developed a system of technical training courses for future teachers of science to create technical knowledge acquiring prospective science teacher beliefs and competencies, providing teaching and learning of creative research direction in the individual mode, shift from explanatory, illustrative type of study technical disciplines in developing education, increasing the proportion methods, supervisory, advisory activities of the teacher. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2014-04-29T08:51:31Z
2014-04-29T08:51:31Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5253
|
|
Language |
uk
|
|