Запис Детальніше

Теорія множинності інтелекту у процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3586/
 
Title Теорія множинності інтелекту у процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови
Теория множественности интеллекта в процессе личностно ориентированного обучения иностранного языка
The theory of multiple intelligences during personality oriented foreign language teaching
 
Creator Бигич, Юлія Володимирівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description У статті йдеться про теорію множинного інтелекту. Теорія множинного інтелекту розкриває один із можливих способів індивідуалізації навчально-виховного процесу. Суть її полягає у твердженні, що кожна особистість має множинні інтелекти, які можна розвивати і зміцнювати або ігнорувати й ослаблювати.
В статье речь идет о теории множественного интеллекта. Теория множественного интеллекта раскрывает один из возможных способов индивидуализации учебно-воспитательного процесса. Суть ее заключается в утверждении, что каждая личность имеет множественные интеллекты, которые можно развивать и укреплять или игнорировать и ослаблять.
The article deals with the theory of multiple intelligences. The theory of multiple intelligences reveals one of possible ways of individualizing the educational process. Its essence lies in the assertion that every person has multiple intelligences that can be nurtured and strengthened, or ignored and weakened.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2014
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3586/1/Y_Bigich_IMVSHU_1_IPPO.pdf
Бигич, Юлія Володимирівна (2014) Теорія множинності інтелекту у процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови Іноземні мови в школах України (1). с. 11-18.