Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики
Развитие психомоторики у детей младшего школьного возраста средствами ритмической гимнастики PSYCHOMOTOR APPARATUS DEVELOPMENT IN YOUNG CHILDREN BY MEANS OF RHYTHMIC GYMNASTICS |
|
Creator |
Данило , Л.І.
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Молодший шкільний вік сприятливий для розвитку психомоторики. Своєчасне виявлен¬ня дисфункції психомоторних рухів, проведення корекційних занять засобами ритмічної гімнастики в комплексному застосуванні психодіагностичних методик сприятиме нормалізації та удосконаленню базо¬вого розвитку психомоторних здібностей дітей. Ритмічна гімнастика має всі необхідні засоби для вирі¬шення поставлених завдань. Використання образів, сюжетів, ігор під час проведення занять із ритмічної гімнастики сприяє розширенню рухових можливостей і підвищення культури рухів у дітей.
Младший школьный возраст благоприятный для развития психомоторики. Своевременное выявление дисфункции психомоторных движений, проведения коррекционных занятий средствами ритмической гимнастики в"комплексном применении психодиагностических методик несомненно будет способствовать нор¬мализации и совершенствованию базового развития психомоторных способностей детей. Ритмичная гимнастика имеет все необходимые средства для решения поставленных задач. Использование образов, сюжетов, игр, во время проведения занятий по ритмичной гимнастике способствует расширению двига¬тельных возможностей и повышению культуры движений у детей. Junior school age is favourable for psychomotor apparatus development. Timely disclosure of psy¬chomotor motions dysfunction, conduction of correction studies by means of aerobics in complex application of psycho-diagnostic methods will contribute to normalization and improvement of children's basic psychomotor abilities develop¬ment. Rhythmical gymnastics has'all necessary means for solving assigned tasks. Using of images,-stories, games promote broadening of motive capabilities and growth of movement culture for children during lessons of rhythmical gymnastics. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3593/1/L_Danylo_RPUDMHVZRG_HI.pdf
Данило , Л.І. (2014) Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики Молода спортивна наука України. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3593/
|
|