Запис Детальніше

Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики
Развитие психомоторики у детей младшего школьного возраста средствами ритмической гимнастики
PSYCHOMOTOR APPARATUS DEVELOPMENT IN YOUNG CHILDREN BY MEANS OF RHYTHMIC GYMNASTICS
 
Creator Данило , Л.І.
 
Subject Міжнародні
 
Description Молодший шкільний вік сприятливий для розвитку психомоторики. Своєчасне виявлен¬ня дисфункції психомоторних рухів, проведення корекційних занять засобами ритмічної гімнастики в комплексному застосуванні психодіагностичних методик сприятиме нормалізації та удосконаленню базо¬вого розвитку психомоторних здібностей дітей. Ритмічна гімнастика має всі необхідні засоби для вирі¬шення поставлених завдань. Використання образів, сюжетів, ігор під час проведення занять із ритмічної гімнастики сприяє розширенню рухових можливостей і підвищення культури рухів у дітей.
Младший школьный возраст благоприятный для развития психомоторики. Своевременное выявление дисфункции психомоторных движений, проведения коррекционных занятий средствами ритмической гимнастики в"комплексном применении психодиагностических методик несомненно будет способствовать нор¬мализации и совершенствованию базового развития психомоторных способностей детей.
Ритмичная гимнастика имеет все необходимые средства для решения поставленных задач. Использование образов, сюжетов, игр, во время проведения занятий по ритмичной гимнастике способствует расширению двига¬тельных возможностей и повышению культуры движений у детей.
Junior school age is favourable for psychomotor apparatus development. Timely disclosure of psy¬chomotor motions dysfunction, conduction of correction studies by means of aerobics in complex application of psycho-diagnostic methods will contribute to normalization and improvement of children's basic psychomotor abilities develop¬ment. Rhythmical gymnastics has'all necessary means for solving assigned tasks. Using of images,-stories, games promote broadening of motive capabilities and growth of movement culture for children during lessons of rhythmical gymnastics.
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3593/1/L_Danylo_RPUDMHVZRG_HI.pdf
Данило , Л.І. (2014) Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики Молода спортивна наука України.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3593/