Запис Детальніше

Контроль маркетингової комунікаційної діяльності

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Контроль маркетингової комунікаційної діяльності
 
Creator Усик, С.П.
 
Subject маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communication
комунікаційна кампанія
коммуникационная кампания
communication campaign
ефективність
эффективность
efficiency
 
Description Контроль за впровадженням маркетингових комунікацій, аналіз поточних результатів і оцінка їх ефективності - це невід’ємна стадія процесу планування комунікацій. Контроль за маркетинговими комунікаціями не є обов’язковою процедурою, і у більшості випадків компанії не контролюють процес комунікацій. Замість цього менеджери аналізують показники збуту продукції до початку і впродовж усієї комунікаційної кампанії і потім роблять висновок про те, працюють комунікації або ні.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-05-08T07:46:31Z
2014-05-08T07:46:31Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Усик, С.П. Контроль маркетингової комунікаційної діяльності [Текст] / С.П. Усик // Екзистенційні та комунікативні питання управління: матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції, м. Суми, 23-25 січня 2014 р. / Відп. за вип.: О.М. Теліженко, В.М. Вандишев. — Суми: СумДУ, 2014. — Ч.2. — С. 71-75.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34586
 
Language uk