Контроль маркетингової комунікаційної діяльності
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Контроль маркетингової комунікаційної діяльності
|
|
Creator |
Усик, С.П.
|
|
Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации marketing communication комунікаційна кампанія коммуникационная кампания communication campaign ефективність эффективность efficiency |
|
Description |
Контроль за впровадженням маркетингових комунікацій, аналіз поточних результатів і оцінка їх ефективності - це невід’ємна стадія процесу планування комунікацій. Контроль за маркетинговими комунікаціями не є обов’язковою процедурою, і у більшості випадків компанії не контролюють процес комунікацій. Замість цього менеджери аналізують показники збуту продукції до початку і впродовж усієї комунікаційної кампанії і потім роблять висновок про те, працюють комунікації або ні.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-08T07:46:31Z
2014-05-08T07:46:31Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Усик, С.П. Контроль маркетингової комунікаційної діяльності [Текст] / С.П. Усик // Екзистенційні та комунікативні питання управління: матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції, м. Суми, 23-25 січня 2014 р. / Відп. за вип.: О.М. Теліженко, В.М. Вандишев. — Суми: СумДУ, 2014. — Ч.2. — С. 71-75.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34586 |
|
Language |
uk
|
|