Запис Детальніше

Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як форма художньої репрезентації костюма

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як форма художньої репрезентації костюма
Visual merchandising (registration of shop-windows) as a form of artistic representation of costume
Визуальный мерчендайзинг (витринистика) как форма художественной репрезентации костюма
 
Creator Lagoda, O. M.; Cherkasy State Technological University, Cherkasy
 
Subject Репрезентація костюма; візуальний мерчендайзинг; вітриністика.
7.05:747(698)
Representation of costume; visual merchandising; registration of shop-windows.
7.05:747(698)
Репрезентация костюма; визуальный мерчендайзинг; витринистика.
7.05:747(698)
 
Description Автор розглядає вітриністику як складову візуального мерчендайзингу і одну з форма репрезентацій модного костюма, наводить історичні приклади і прийоми оформлення вітрин. В сучасних умовах вони концептуалізуються, максимально наближаючись до інсталяцій і арт-об’єктів, стають PR-ходами універмагу чи окремого бренду. Дизайн вітрин загострює проблему їх функціонування як візуального мерчендайзингу в умовах міського середовища, яка мало досліджена.
An author examines the art of registration of shop-windows as constituent of visual merchandising and one of forms of presentations of fashionable suit, makes historical examples and receptions of registration of shop-windows. In modern terms they are conceptual, maximally close to installations and works of art, PR- become motions of department store or separate brand. The design of shop-windows does actual the problem of their functioning as visual merchandising in the conditions of municipal environment. A problem is studied not enough.
Автор рассматривает витринистику как составляющую визуального мерчендайзинга и одну из форм репрезентаций модного костюма, приводит исторические примеры и приемы оформления витрин. В современных условиях они концептуализируются, максимально приближаясь к инсталляциям и арт-объектам, становятся PR-ходами универмага или отдельного бренда. Дизайн витрин актуализирует проблему их функционирования как визуального мерчендайзинга в условиях городской среды. Проблема практически не исследована.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-05-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6285
 
Source Теорія та практика дизайну; № 4 (2013); 96-104
Теория и практика дизайна; № 4 (2013); 96-104
Theory and practice of design; № 4 (2013); 96-104
 
Language uk;ru;en.