Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як форма художньої репрезентації костюма
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як форма художньої репрезентації костюма
Visual merchandising (registration of shop-windows) as a form of artistic representation of costume Визуальный мерчендайзинг (витринистика) как форма художественной репрезентации костюма |
|
Creator |
Lagoda, O. M.; Cherkasy State Technological University, Cherkasy
|
|
Subject |
Репрезентація костюма; візуальний мерчендайзинг; вітриністика.
7.05:747(698) Representation of costume; visual merchandising; registration of shop-windows. 7.05:747(698) Репрезентация костюма; визуальный мерчендайзинг; витринистика. 7.05:747(698) |
|
Description |
Автор розглядає вітриністику як складову візуального мерчендайзингу і одну з форма репрезентацій модного костюма, наводить історичні приклади і прийоми оформлення вітрин. В сучасних умовах вони концептуалізуються, максимально наближаючись до інсталяцій і арт-об’єктів, стають PR-ходами універмагу чи окремого бренду. Дизайн вітрин загострює проблему їх функціонування як візуального мерчендайзингу в умовах міського середовища, яка мало досліджена.
An author examines the art of registration of shop-windows as constituent of visual merchandising and one of forms of presentations of fashionable suit, makes historical examples and receptions of registration of shop-windows. In modern terms they are conceptual, maximally close to installations and works of art, PR- become motions of department store or separate brand. The design of shop-windows does actual the problem of their functioning as visual merchandising in the conditions of municipal environment. A problem is studied not enough. Автор рассматривает витринистику как составляющую визуального мерчендайзинга и одну из форм репрезентаций модного костюма, приводит исторические примеры и приемы оформления витрин. В современных условиях они концептуализируются, максимально приближаясь к инсталляциям и арт-объектам, становятся PR-ходами универмага или отдельного бренда. Дизайн витрин актуализирует проблему их функционирования как визуального мерчендайзинга в условиях городской среды. Проблема практически не исследована. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-05-14
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6285
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 4 (2013); 96-104
Теория и практика дизайна; № 4 (2013); 96-104 Theory and practice of design; № 4 (2013); 96-104 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|