Політичні гасла США як елемент маніпулятивної стратегії
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Політичні гасла США як елемент маніпулятивної стратегії
|
|
Creator |
Сіробаба, І.
Попова, Олена Володимирівна Попова, Елена Владимировна Popova, Olena Volodymyrivna |
|
Subject |
передвиборча кампанія
предвыборная кампания electioneering гасла лозунги slogans |
|
Description |
Передвиборча кампанія – це проміжок часу, протягом якого політичні суб’єкти (особи, партії, суспільні організації) повинні постати перед виборцем, привернути до себе їх увагу і заохотити проголосувати за кандидата тієї чи іншої політичної орієнтації, який обіцяє своєму електорату певні соціальні переваги. З лінгвістичної точки зору, передвиборча кампанія – складна комунікативна подія, що відбувається між адресантом та адресатом у процесі комунікативної дії у різних контекстах.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-13T10:25:36Z
2014-05-13T10:25:36Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сіробаба, І. Політичні гасла США як елемент маніпулятивної стратегії [Текст] / І. Сіробаба, О.В. Попова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 62-64.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34631 |
|
Language |
uk
|
|