Identity cafe "ANGKOR BAR"
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Identity cafe "ANGKOR BAR"
|
|
Creator |
Abbasov, I. B.; Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia
Grivtsov, V. V.; Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia Moiseeva, E. D.; Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia |
|
Subject |
Attributes; corporate identity; logo; kompozitsіy; advertising and graphic complex; outdoor advertising; urban Sered.
UDC 515.2 +655.1 |
|
Description |
This paper is devoted to the development of advertising and graphics for complex thematic cafe " Angkor bar ". A comparative analysis of competitors, created and justified compositional solution logo. The main stages of the development of corporate identity attributes, discussed the installation of outdoor advertising in the urban environment.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2014-05-14
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6298
|
|
Source |
Theory and practice of design; № 4 (2013): Теорія та практика дизайну
Теория и практика дизайна; № 4 (2013): Теорія та практика дизайну Теорія та практика дизайну; № 4 (2013): Теорія та практика дизайну |
|
Language |
uk
|
|