Запис Детальніше

Identity cafe "ANGKOR BAR"

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Identity cafe "ANGKOR BAR"
 
Creator Abbasov, I. B.; Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia
Grivtsov, V. V.; Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia
Moiseeva, E. D.; Taganrog Technological Institute of Southern Federal University, Taganrog, Russia
 
Subject Attributes; corporate identity; logo; kompozitsіy; advertising and graphic complex; outdoor advertising; urban Sered.
UDC 515.2 +655.1
 
Description This paper is devoted to the development of advertising and graphics for complex thematic cafe " Angkor bar ". A comparative analysis of competitors, created and justified compositional solution logo. The main stages of the development of corporate identity attributes, discussed the installation of outdoor advertising in the urban environment.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2014-05-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6298
 
Source Theory and practice of design; № 4 (2013): Теорія та практика дизайну
Теория и практика дизайна; № 4 (2013): Теорія та практика дизайну
Теорія та практика дизайну; № 4 (2013): Теорія та практика дизайну
 
Language uk