Запис Детальніше

Visual merchandisign (vitrynistyka) how artistic representation costumes

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Visual merchandisign (vitrynistyka) how artistic representation costumes
 
Creator Lagoda, O. M.; Cherkasy State Technological University, Cherkasy, Ukraine
 
Subject Representation costume; visual merchandising; vitrynistyka.
UDC 7.05:747 (698)
 
Description The author examines vitrynistyku as part of visual merchandisingand a form representations fashion costume gives historical examples and techniques window dressing. In modern terms they kontseptualizuyutsya, approaching the maximum installations and art objects are passages PRdepartment or an individual brand. The design showcases exacerbate the problem they function as visual merchandising in city environment that was studied.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2013-05-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6331
 
Source Теорія та практика дизайну; № 4 (2013)
Теория и практика дизайна; № 4 (2013)
Theory and practice of design; № 4 (2013)
 
Language uk