Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах
|
|
Creator |
Чернюк, Ніна Іванівна
Чернюк, Нина Ивановна Cherniuk, Nina Ivanivna Трофимець, Д.П. |
|
Subject |
емотивність
эмотивность текст-регулятив |
|
Description |
Рекламний текст-регулятив (ТР) відноситься до жанру комерційної реклами. ТР визначається як прагматично обумовлена одиниця комунікації, що є закінченим стосовно смислу системним утворенням і призначена для орієнтації реципієнта в потоці художньої інформації та сприйняття ним художнього тексту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-15T08:14:24Z
2014-05-15T08:14:24Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чернюк, Н.І. Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах [Текст] / Н.І. Чернюк, Д.П. Трофимець // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 68-70.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647 |
|
Language |
uk
|
|