Запис Детальніше

Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах
 
Creator Чернюк, Ніна Іванівна
Чернюк, Нина Ивановна
Cherniuk, Nina Ivanivna
Трофимець, Д.П.
 
Subject емотивність
эмотивность
текст-регулятив
 
Description Рекламний текст-регулятив (ТР) відноситься до жанру комерційної реклами. ТР визначається як прагматично обумовлена одиниця комунікації, що є закінченим стосовно смислу системним утворенням і призначена для орієнтації реципієнта в потоці художньої інформації та сприйняття ним художнього тексту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-05-15T08:14:24Z
2014-05-15T08:14:24Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Чернюк, Н.І. Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах [Текст] / Н.І. Чернюк, Д.П. Трофимець // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 68-70.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647
 
Language uk