Запис Детальніше

Гендерні аспекти сучасного брендингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гендерні аспекти сучасного брендингу
 
Creator Яненко, Ярослав Васильович
Яненко, Ярослав Васильевич
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
 
Subject реклама
advertisement
брендинг
branding
 
Description Сучасна реклама відображає цінності сучасного суспільства та є важливим механізмом впливу на ціннісну свідомість. Відповідно, цінності українського суспільства багато в чому формуються під впливом реклами, яка є домінуючою в інформаційному просторі сучасної України. В рекламних повідомленнях успішних брендів присутні цінності та стереотипи, які використовуються для створення ефективної реклами, орієнтовані на мотивацію споживачів та формування у них інтересу до рекламованих продуктів.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-05-20T05:33:43Z
2014-05-20T05:33:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Яненко, Я.В. Гендерні аспекти сучасного брендингу [Текст] / Я.В. Яненко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 198-200.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34701
 
Language uk