Гендерні аспекти сучасного брендингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Гендерні аспекти сучасного брендингу
|
|
Creator |
Яненко, Ярослав Васильович
Яненко, Ярослав Васильевич Yanenko, Yaroslav Vasylovych |
|
Subject |
реклама
advertisement брендинг branding |
|
Description |
Сучасна реклама відображає цінності сучасного суспільства та є важливим механізмом впливу на ціннісну свідомість. Відповідно, цінності українського суспільства багато в чому формуються під впливом реклами, яка є домінуючою в інформаційному просторі сучасної України. В рекламних повідомленнях успішних брендів присутні цінності та стереотипи, які використовуються для створення ефективної реклами, орієнтовані на мотивацію споживачів та формування у них інтересу до рекламованих продуктів.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-20T05:33:43Z
2014-05-20T05:33:43Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яненко, Я.В. Гендерні аспекти сучасного брендингу [Текст] / Я.В. Яненко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 198-200.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34701 |
|
Language |
uk
|
|