Оцінка ефективності провокаційної соціальної реклами (на досвіді м. Суми)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності провокаційної соціальної реклами (на досвіді м. Суми)
|
|
Creator |
Корж, Е.
Павленко, В. |
|
Subject |
провокаційна соціальна реклама
провокационная социальная реклама |
|
Description |
Провокаційна соціальна реклама – порівняно новий для України вид некомерційної масової комунікації, мета якого не лише привернути увагу людей до суспільних проблем, але й зробити це у доволі різкій, майже образливій формі. Річ у тім, що у демократичних країнах ефективною є і звичайна соціальна реклама: вона викликає жваве обговорення, створення громадських організацій по лобіюванню необхідних змін і, зрештою, самі ці зміни. Натомість у країнах, де кризові переживання домінують над співчуттям, традиційна соціальна реклама виявляється не надто дієвою, а тому небайдужі до суспільних проблем організації намагаються зачепити, підбурити свідомість людей доволі екстремальними, провокаційними зверненнями, на кшталт тих, що вивішувались у двох українських містах, Миколаєві та Сумах у 2013 році і стосувались так званого «бидла» на їх вулицях.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-21T11:10:31Z
2014-05-21T11:10:31Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Корж, Е. Оцінка ефективності провокаційної соціальної реклами (на досвіді м. Суми) [Текст] / Е. Корж, В. Павленко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 271-272.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34747 |
|
Language |
uk
|
|