Запис Детальніше

Оцінка ефективності провокаційної соціальної реклами (на досвіді м. Суми)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності провокаційної соціальної реклами (на досвіді м. Суми)
 
Creator Корж, Е.
Павленко, В.
 
Subject провокаційна соціальна реклама
провокационная социальная реклама
 
Description Провокаційна соціальна реклама – порівняно новий для України вид некомерційної масової комунікації, мета якого не лише привернути увагу людей до суспільних проблем, але й зробити це у доволі різкій, майже образливій формі. Річ у тім, що у демократичних країнах ефективною є і звичайна соціальна реклама: вона викликає жваве обговорення, створення громадських організацій по лобіюванню необхідних змін і, зрештою, самі ці зміни. Натомість у країнах, де кризові переживання домінують над співчуттям, традиційна соціальна реклама виявляється не надто дієвою, а тому небайдужі до суспільних проблем організації намагаються зачепити, підбурити свідомість людей доволі екстремальними, провокаційними зверненнями, на кшталт тих, що вивішувались у двох українських містах, Миколаєві та Сумах у 2013 році і стосувались так званого «бидла» на їх вулицях.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-05-21T11:10:31Z
2014-05-21T11:10:31Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Корж, Е. Оцінка ефективності провокаційної соціальної реклами (на досвіді м. Суми) [Текст] / Е. Корж, В. Павленко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 271-272.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34747
 
Language uk