Керування безпекою польотів із використанням функцій переваг
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Керування безпекою польотів із використанням функцій переваг
Управление безопасностью полетов с использованием функций предпочтений Control of flight safety with the use of preferences functions |
|
Creator |
Goncharenko, Andriy V.; National Aviation University
|
|
Subject |
принцип максимуму суб’єктивної ентропії; керування безпекою польотів; доцільність застосування безпілотних літальних апаратів; комбінований техніко-економічний критерій експлуатаційної ефективності; канонічний розподіл індивідуальних переваг
UDC 303.725.36:159.9.015:159.964.21:519.86 принцип максимума субъективной энтропии; управление безопасностью полетов; целесообразность применения беспилотных летательных аппаратов; комбинированный техникоекономический критерий эксплуатационной эффективности; каноническое распределение индивидуальн UDC 303.725.36:159.9.015:159.964.21:519.86 subjective entropy maximum principle; control of flight safety; unmanned air vehicles application expediency; combined technical-economical criterion of the operational effectiveness; canonical distribution of an individual’s preferences; variational prob UDC 303.725.36:159.9.015:159.964.21:519.86 |
|
Description |
Запропоновано математичну модель для комбінованого техніко-економічного критерію керування безпекою польотів (експлуатаційною ефективністю) на основі «Принципу екстремізації суб’єктивної ентропії», для грубо спрощеної постановки задачі, проблеми керування безпекою польотів (можливо для двох літаків, або доцільності застосування безпілотних літальних апаратів порівняно до традиційних літаків). Отримані розв’язки формульованої варіаційної задачі показують оптимальний керуючий вплив у вигляді канонічних розподілів індивідуальних переваг, як для дискретних, так і безперервних альтернатив. Теоретичні міркування проілюстровано прикладами розрахункових експериментів. Побудовано необхідні діаграми
Предложена математическая модель для комбинированного технико-экономического критерия управления безопасностью полетов (эксплуатационной эффективностью) на основе «Принципа экстремизации субъективной энтропии», для грубо упрощенной постановки задачи, проблемы управления безопасностью полетов (возможно для двух самолетов, или целесообразности применения беспилотных летательных аппаратов по сравнению с традиционными самолетами). Полученные решения сформулированной вариационной задачи показывают оптимальное управляющее воздействие в виде канонических распределений индивидуальных предпочтений, как для дискретных, так и непрерывных альтернатив. Теоретические соображения проиллюстрированы примерами расчетных экспериментов. Построены необходимые диаграммы On the basis of the “Subjective Entropy Extremization Principle”, for a roughly simplified problem setting, of the flight safety control problem (possibly for two aircrafts, or unmanned air vehicles application expediency versus traditional aircraft), it is proposed a mathematical model for the combined technical-economical criterion of the flight safety control (operational effectiveness). The obtained solutions of the formulated variational problems show optimal controlling influence in the view of the canonical distributions of the individual’s preferences for both discrete and continuous alternatives. Theoretical speculations are illustrated with the example calculation experiments. The necessary diagrams are plotted |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-05-21
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/6394
|
|
Source |
Электроника и системы управления; № 37 (2013); 113-119
Електроніка та системи управління; № 37 (2013); 113-119 Electronics and Control Systems; № 37 (2013); 113-119 |
|
Language |
en
|
|