Peculiarities of internet-marketing for B2B
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Peculiarities of internet-marketing for B2B
|
|
Creator |
Kovalenko, Y.
|
|
Subject |
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг |
|
Description |
Nowadays many companies use different tools to attract customers such as press (newspapers, magazines), audio-visual aids (TV, radio), indoor and outdoor advertisements, event-marketing, PR etc. Internet is a tool that emerged with the development of scientific and technical progress and replaced the traditional marketing tools
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-23T10:02:21Z
2014-05-23T10:02:21Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Kovalenko, Y. Peculiarities of internet-marketing for B2B [Текст] / Y. Kovalenko ; ELA I.A. Morozova // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 403.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34895 |
|
Language |
en
|
|