The basic methods of analysis of marketing information
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The basic methods of analysis of marketing information
|
|
Creator |
Морозова, Ірина Анатоліївна
Морозова, Ирина Анатольевна Morozova, Iryna Anatoliivna Kirichenko, T.V. |
|
Subject |
маркетингова інформація
маркетинговая информация marketing information |
|
Description |
For taking the specific management decisions, supervisor needs an objective and general information about the position of the firm in the market and the general market situation. The information we can get from market research. Data gathering involves collecting as much information as possible about the market for the more accurate analysis.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-26T10:37:06Z
2014-05-26T10:37:06Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Morosova, I.A. The basic methods of analysis of marketing information [Текст] / I.A.Morosova, T.V. Kirichenko // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 429-430.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34977 |
|
Language |
en
|
|