Запис Детальніше

The basic methods of analysis of marketing information

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The basic methods of analysis of marketing information
 
Creator Морозова, Ірина Анатоліївна
Морозова, Ирина Анатольевна
Morozova, Iryna Anatoliivna
Kirichenko, T.V.
 
Subject маркетингова інформація
маркетинговая информация
marketing information
 
Description For taking the specific management decisions, supervisor needs an objective and general information about the position of the firm in the market and the general market situation. The information we can get from market research. Data gathering involves collecting as much information as possible about the market for the more accurate analysis.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-05-26T10:37:06Z
2014-05-26T10:37:06Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Morosova, I.A. The basic methods of analysis of marketing information [Текст] / I.A.Morosova, T.V. Kirichenko // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 429-430.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34977
 
Language en