Branding as an important part of marketing strategy
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Branding as an important part of marketing strategy
|
|
Creator |
Gaityna, N.M.
|
|
Subject |
брендинг
branding marketing strategy маркетинговая стратегия маркетингова стратегія |
|
Description |
The American Marketing Association defines a brand as a "name, term, sign, symbol or design, or a combination of them intended to identify the goods and services of one seller or group of sellers and to differentiate them from those of other sellers.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-05-26T10:37:34Z
2014-05-26T10:37:34Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Gaityna, N.M. Branding as an important part of marketing strategy [Текст] / N.M. Gaityna; ELA I.A. Morozova // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 431-432.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978 |
|
Language |
en
|
|