Запис Детальніше

Branding as an important part of marketing strategy

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Branding as an important part of marketing strategy
 
Creator Gaityna, N.M.
 
Subject брендинг
branding
marketing strategy
маркетинговая стратегия
маркетингова стратегія
 
Description The American Marketing Association defines a brand as a "name, term, sign, symbol or design, or a combination of them intended to identify the goods and services of one seller or group of sellers and to differentiate them from those of other sellers.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-05-26T10:37:34Z
2014-05-26T10:37:34Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Gaityna, N.M. Branding as an important part of marketing strategy [Текст] / N.M. Gaityna; ELA I.A. Morozova // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 431-432.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
 
Language en