Запис Детальніше

Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации
Розвиток поняття «соціальної відповідальності» та її вплив на конкурентоспроможність організації
Development of "social accountability" conception and its impact on competitiveness of organizations
 
Creator Залога, Вільям Олександрович
Залога, Вильям Александрович
Zaloha, Viliam Oleksandrovych
Івченко, Олександр Володимирович
Ивченко, Александр Владимирович
Ivchenko, Oleksandr Volodymyrovych
Раджаб, Заде Мортеза
 
Subject поняття соціальної відповідальності
конкурентоспроможність організацій
міжнародний стандарт SA 8000
відповідальність організацій
бізнес ризики
понятие социальной ответственности
конкурентоспособность организаций
международный стандарт SA 8000
ответственность организаций
бизнес риски
social accountability conception
competitiveness of organizations
international standard SA 8000
responsibility of organizations
business risks
 
Description На підставі проведених досліджень вимог й очікувань споживачів відносно управління організаціями у сфері соціальної відповідальності встановлено, що само поняття «Соціальної відповідальності» має велике тлумачення в різних наукових роботах, законодавчих актах та нормативних документах. У цій роботі запропоновано визначення цього поняття з урахуванням його багатоаспектності, що дозволяє ширше охопити відповідальність організацій за свою діяльність перед зацікавленими сторонами і суспільством у цілому.
На основании проведенных исследований требований и ожиданий потребителей относительно управления организациями в области социальной ответственности установлено, что само понятие «социальной ответственности» имеет обширное толкование в различных научных работах, законодательных актах и нормативных документах. В данной работе предложено определение этого понятия с учетом его многоаспектности, что позволяет более широко охватить ответственность организаций за свою деятельность перед заинтересованными сторонами и обществом в целом.
On the basis of conducted researches about requirements and expectations of consumers in relation to management of organizations in area of social accountability it is found, that a self «social accountability» conception has vast interpretation in different scientific studies, legislative acts and normative documents. In this article is recommended the meaning of this conception taking into account his multidimensionalness, which allows more widely to cover responsibility of organizations for their activity in front of interested parties and the community on the whole.
 
Publisher Сумский государственный университет
 
Date 2014-05-26T11:37:00Z
2014-05-26T11:37:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Раджаб, Заде Мортеза Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации [Текст] / З.М. Раджаб, В.А. Залога, А.В. Ивченко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2013. — №4. — С. 131-139.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019
 
Language ru