Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации
Розвиток поняття «соціальної відповідальності» та її вплив на конкурентоспроможність організації Development of "social accountability" conception and its impact on competitiveness of organizations |
|
Creator |
Залога, Вільям Олександрович
Залога, Вильям Александрович Zaloha, Viliam Oleksandrovych Івченко, Олександр Володимирович Ивченко, Александр Владимирович Ivchenko, Oleksandr Volodymyrovych Раджаб, Заде Мортеза |
|
Subject |
поняття соціальної відповідальності
конкурентоспроможність організацій міжнародний стандарт SA 8000 відповідальність організацій бізнес ризики понятие социальной ответственности конкурентоспособность организаций международный стандарт SA 8000 ответственность организаций бизнес риски social accountability conception competitiveness of organizations international standard SA 8000 responsibility of organizations business risks |
|
Description |
На підставі проведених досліджень вимог й очікувань споживачів відносно управління організаціями у сфері соціальної відповідальності встановлено, що само поняття «Соціальної відповідальності» має велике тлумачення в різних наукових роботах, законодавчих актах та нормативних документах. У цій роботі запропоновано визначення цього поняття з урахуванням його багатоаспектності, що дозволяє ширше охопити відповідальність організацій за свою діяльність перед зацікавленими сторонами і суспільством у цілому.
На основании проведенных исследований требований и ожиданий потребителей относительно управления организациями в области социальной ответственности установлено, что само понятие «социальной ответственности» имеет обширное толкование в различных научных работах, законодательных актах и нормативных документах. В данной работе предложено определение этого понятия с учетом его многоаспектности, что позволяет более широко охватить ответственность организаций за свою деятельность перед заинтересованными сторонами и обществом в целом. On the basis of conducted researches about requirements and expectations of consumers in relation to management of organizations in area of social accountability it is found, that a self «social accountability» conception has vast interpretation in different scientific studies, legislative acts and normative documents. In this article is recommended the meaning of this conception taking into account his multidimensionalness, which allows more widely to cover responsibility of organizations for their activity in front of interested parties and the community on the whole. |
|
Publisher |
Сумский государственный университет
|
|
Date |
2014-05-26T11:37:00Z
2014-05-26T11:37:00Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Раджаб, Заде Мортеза Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации [Текст] / З.М. Раджаб, В.А. Залога, А.В. Ивченко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2013. — №4. — С. 131-139.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019 |
|
Language |
ru
|
|