Запис Детальніше

Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі
Precedent names as a means of attractiveness in english advertising discourse
 
Creator Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна
Chulanova, Halyna Valeriivna
Заїка, Інга Юріївна
Заика, Инга Юрьевна
Zaika, Inga Yuriivna
 
Subject прецедентні імена
рекламний текст
прецедентність
прецедентные имена
рекламный текст
прецедентность
precedent names
advertising text
precedence
 
Description Стаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі.
The article deals with the studying of precedent names in advertising texts, that reinforces the pragmatic impact on the audience. The article covers the criteria of precedent names indication, describes the specific character of their usage in advertising texts and peculiarities of their functioning in modern advertising discourse.
 
Publisher Маркова АД
 
Date 2014-05-28T09:03:17Z
2014-05-28T09:03:17Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чуланова, Г.В. Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі [Текст] / Г.В. Чуланова, І.Ю. Заїка // SWorld: Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте: Сборник научных трудов. - 2013. - Т.32. - С. 79-84.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282
 
Language uk