Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі
Precedent names as a means of attractiveness in english advertising discourse |
|
Creator |
Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна Chulanova, Halyna Valeriivna Заїка, Інга Юріївна Заика, Инга Юрьевна Zaika, Inga Yuriivna |
|
Subject |
прецедентні імена
рекламний текст прецедентність прецедентные имена рекламный текст прецедентность precedent names advertising text precedence |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі.
The article deals with the studying of precedent names in advertising texts, that reinforces the pragmatic impact on the audience. The article covers the criteria of precedent names indication, describes the specific character of their usage in advertising texts and peculiarities of their functioning in modern advertising discourse. |
|
Publisher |
Маркова АД
|
|
Date |
2014-05-28T09:03:17Z
2014-05-28T09:03:17Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чуланова, Г.В. Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі [Текст] / Г.В. Чуланова, І.Ю. Заїка // SWorld: Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте: Сборник научных трудов. - 2013. - Т.32. - С. 79-84.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35282 |
|
Language |
uk
|
|