Запис Детальніше

Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації
Text-review as a secondary text of internet communication
 
Creator Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна
Chulanova, Halyna Valeriivna
Кленіна, Анна Юріївна
Кленина, Анна Юрьевна
Klenina, Anna Yuriivna
 
Subject електронний текст-відгук
вторинний текст
рекламний дискурс
электронный текст-отзыв
вторичный текст
рекламный дискурс
electronic text-review
secondary text
advertising discourse
 
Description У даній роботі в парадигмі малоформатних комунікативних одиниць досліджуються тексти-відгуки, що розміщуються в мережі Інтернет. Комунікативно-прагматичні особливості визначають їх вторинний характер. Текст-відгук як якісно новий у своєму форматі, створений на основі первинного тексту, відіграє роль посередника в мовній комунікації, що здійснюється між трьома октантами, а саме продуцентом первинного тексту, продуцентом вторинного тексту та реципієнтом вторинного тексту.
The paper deals with text-reviews, located in the Internet. These texts are studied in the paradigm of small-format communicative units. Communicative-pragmatic peculiarities define their secondary nature. Text-review as a qualitatively new text, created on the basis of the primary one, is the mediator in verbal communication, which is performed among three octants: the producer of the original text, the producer of the secondary text and the recipient of the secondary text.
 
Publisher Маркова АД
 
Date 2014-05-28T09:28:24Z
2014-05-28T09:28:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чуланова Г.В. Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі / Г.В. Чуланова, А.Ю. Кленіна // SWorld: Перспективные инновации в науке, образовании, производстве и транспорте: Сборник научных трудов. - Т. 32. - 2013. - С. 85-89.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35284
 
Language uk