Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств
|
|
Creator |
Прохорова, Т. П.
Притиченко, Т. І. |
|
Subject |
іспити кваліфікаційні
атестація шкала преміювання компетенції |
|
Description |
Запропоновано пов'язати систему стимулювання працівників відділу маркетингу (збуту) промислових підприємств з посадовими компетенціями, якими вони повинні володіти. На основі кваліфікаційних іспитів оцінюється відповідність кожного працівника установленим вимогам. За досягнені позитивні результати працівникам нараховується премія, яка диференціюється в залежності від особистих результатів їх атестації.
In the article prompted to link the stimulation system of employees who work in the marketing (sales) departments of the industry enterprises with the officials competencies they should possess. On the basis of qualifying examinations is estimated each employee compliance with the established requirements. With the positive results achieved premium accrues to workers, which is differentiated depending on the individual results of their certification. |
|
Date |
2014-05-21T09:53:12Z
2014-05-21T09:53:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прохорова Т. П. Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств / Т. П. Прохорова, Т. І. Притиченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 38-42.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6283 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|