Запис Детальніше

Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень
 
Creator Гапоненко, О. Є.
Чубченко, Г. В.
 
Subject маркетингові дослідження
портфель інноваційних проектів
доля ринку
 
Description В статті розглядається сутність та зміст поняття інноваційного портфелю, наведені критерії та принципи реалізації маркетингових досліджень на підприємстві для успішного функціонування портфелю інновацій.
 
Date 2014-05-28T10:39:54Z
2014-05-28T10:39:54Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гапоненко О. Є. Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 12. – С. 37-41.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6893
 
Language other
 
Publisher НТУ "ХПІ"