Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Гапоненко, О. Є.
Чубченко, Г. В. |
|
Subject |
маркетингові дослідження
портфель інноваційних проектів доля ринку |
|
Description |
В статті розглядається сутність та зміст поняття інноваційного портфелю, наведені критерії та принципи реалізації маркетингових досліджень на підприємстві для успішного функціонування портфелю інновацій.
|
|
Date |
2014-05-28T10:39:54Z
2014-05-28T10:39:54Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гапоненко О. Є. Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень / О. Є. Гапоненко, Г. В. Чубченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 12. – С. 37-41.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6893 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
|
|