Запис Детальніше

Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження
Проблемы профессионального самоопределения выпускника современной школы: результаты диагностического исследования
Problems of contemporary school leavers’ professional self-determination: results of diagnostic study
 
Creator Бойко, Марія Миколаївна
 
Subject професійна орієнтація
професійний вибір
професійний план
професійне самовизначення
 
Description Розглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми професійного самовизначення, розкрито його поняття та зміст, основні компоненти. Окреслено особливості професійного плану та його вплив на процес самовизначення випускників загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено результати дослідження процесу формування професійного самовизначення випускників школи - з'ясовано професійні наміри, інтереси, потреби, проаналізовано чинники, які впливають на професійний вибір.
Рассмотрены психолого-педагогические аспекты проблемы профессионального самоопределения, раскрыты понятие, содержание и основные компоненты. Очерчены особенности профессионального плана и его влияние на процесс самоопределения выпускников общеобразовательных учебных заведений. Приведены результаты исследования процесса формирования профессионального самоопределения выпускников школы – выяснены профессиональные намерения, интересы, потребности, проанализированы факторы, влияющие на профессиональный выбор.
The basic psychological and pedagogical aspects of problem of professional self-determination have been examined; the concept and content of professional self-determination have been exposed with their major components. The peculiarities of professional plan have been outlined and its influence on the process of secondary school leavers’ self-determination. The results of the investigation of the process of school leavers’ professional self-determination have been provided, professional intentions, interests, needs have been ascertained, factors that influence professional choice have been analyzed.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:23:39Z
2014-06-18T11:23:39Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бойко, М. М. Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження [Текст] / М. М. Бойко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 231–236. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4272
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка