Запис Детальніше

Застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у вищій школі

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у вищій школі
Применение технологии критического мышления при изучении иностранного языка в высшей школе
The use of critical thinking technique studying a foreign language at a higher educational institution
 
Creator Бреславець, Надія Олександрівна
 
Subject компетентнісна освітня модель
критичне мислення
активні методи навчання
 
Description Здійснено теоретичний аналіз формування навичок та застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у ВНЗ. Висвітлено сутність, фази і стадії технології критичного мислення, обґрунтовано методику її застосування. Встановлено, що впровадження навичок технології критичного мислення сприяє зростанню ефективності вивчення іноземної мови, активізує роботу студентів у досягненні власних навчальних цілей, зумовлює перемислення викладачами сутності оновленого педагогічного процесу.
Освещены сущность, фазы и стадии технологии критического мышления, обоснована методика ее применения. Установлено, что внедрение навыков технологии критического мышления влияет на эффективность изучения иностранного языка, активизирует работу студентов в достижении учебных целей, обуславливает переосмысление преподавателями сущности обновленного педагогического процесса.
The article is devoted to the theoretical analysis of skills formation and to the use of critical thinking technique when studying a foreign language at a higher educational establishment. The essence, stages and phases of critical thinking technique have been highlighted, methods of its usage have been grounded. The process of investigation has revealed that introduction of critical thinking technique skills facilitates the increase of foreign language study effectiveness, livens up the work of the students aimed at achieving their personal goals of studies, calls the teachers to rethink the essence of the updated educational process.
Розглянуто проблему впровадження медіаосвітніх технологій у педагогічну діяльність дефектолога з метою оптимізації потенціалу корекційного навчання, формування та розвитку соціально-адаптаційних навичок в розумово відсталих дітей дошкільного віку. Рекомендовано застосування в спеціальному дошкільному закладі розроблених на основі модифікованого медіа матеріалу нових медіаосвітніх ігор.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:24:10Z
2014-06-18T11:24:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бреславець, Н. О. Застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у вищій школі [Текст] / Н. О. Бреславець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 114–120. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4273
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка