Запис Детальніше

Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів
Кейс-метод как средство активизации учебного процесса
Case-method as a means to intensify the educational process of intending economists
 
Creator Вашків, Леся Петрівна
Вашків, Олександр Павлович
 
Subject кейс-метод
ситуаційна вправа
соціальна відповідальність бізнесу
 
Description Розглядаються практичні аспекти застосування кейс-методу у процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу. Деталізується ситуаційна вправа на рівні її складових елементів. Характеризуються особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Пропонується сценарій конкретної ситуаційної вправи "Хліб наш насущний", підготовлений в результаті участі авторів у державній програмі "Українська ініціатива", за якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини.
Рассмотрены методические аспекты использования кейс-метода в процессе изучения вопросов социальной ответственности бизнеса. Детализировано ситуационное упражнение на уровне его составных элементов. Охарактеризованы особенности кейс-метода и его преимущества в сравнении с традиционными формами обучения. Предложен сценарий конкретного ситуационного упражнения «Хлеб наш насущный», подготовленный в результате участия авторов в государственной программе «Украинская инициатива», согласно которой предполагалась стажировка на предприятиях Германии.
The article presents practical aspects of case-method usage in the process of researching social responsibility of business. The paper also gives a detailed insight into a situational exercise on the level of its constituting elements. Case-method has been characterized in terms of its peculiarities and the advantages, and in comparison to the traditional teaching methods. This article also presents a scenario of a situational exercise «Our daily bread», which has been prepared as a result of authors’ participation in the state programme «the Ukrainian Initiative», which presupposed training at the enterprises in Germany.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:24:40Z
2014-06-18T11:24:40Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Вашків, Л. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів [Текст] / Л. П. Вашків, О. П. Вашків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 192–196. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4274
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка