Запис Детальніше

Структура і зміст портфоліо студента-практиканта – майбутнього вчителя іноземних мов

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура і зміст портфоліо студента-практиканта – майбутнього вчителя іноземних мов
Структура и содержание портфолио студента практиканта – будущего учителя иностранных языков
The structure and content of the teacher trainee portfolio for future foreign language teachers
 
Creator Дацків, Ольга Павлівна
 
Subject майбутній учитель іноземної мови
педагогічна практика
портфоліо студента-практиканта
технологія портфоліо
 
Description Розглянуто застосування технології портфоліо у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Обґрунтовано доцільність застосування цієї технології як засобу формування професійно-орієнтованих компетентностей і форми контролю результатів діяльності студента-практиканта: подано визначення терміну "портфоліо студента-практиканта", виокремлено функції портфоліо. Описано структуру і зміст, запропоновано критерії оцінювання портфоліо студента-практиканта. Визначено послідовність впровадження європейського методичного портфоліо в освітньо-професійну програму підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
Рассмотрено применение технологии портфолио в подготовке будущих учителей иностранных языков. Обоснована целесообразность применения этой технологии как средства формирования профессионально-ориентированных компетентностей и формы контроля результатов деятельности студента-практиканта. Предложено определение термина «портфолио студента-практиканта», определены функции портфолио. Описаны структура и содержание, предложены критерии оценивания портфолио студента-практиканта. Определена последовательность внедрения европейского методического портфолио в образовательно-профессиональную программу подготовки будущих учителей иностранных языков.
The structure and content of the teacher trainee portfolio The use of portfolio in future foreign language teachers education programmes has been examined. The expediency of the teacher trainee portfolio as a means of forming professionally-oriented competencies and the teacher trainees’ performance evaluation has been substantiated. The structure and content of the teacher trainee portfolio have been outlined. The assessment criteria of the teacher trainee portfolio have been offered. The consecution of the stages of implementing the European portfolio for student teachers of languages has been determined.
Визначено основні чинники і ризики впливу інформаційних технологій на підростаючу особистість. Показано розвиток комп’ютерних адикцій у підлітків та педагогічні умови їх профілактики. З’ясовано педагогічний ефект і можливості використання соціальної реклами у захисті права дитини на сім’ю.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:26:10Z
2014-06-18T11:26:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дацків, О. П. Структура і зміст портфоліо студента-практиканта - майбутнього вчителя іноземних мов [Текст] / О. П. Дацків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 185–192. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4277
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка