Запис Детальніше

Критерії, показники та рівні сформованості міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-медиків

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії, показники та рівні сформованості міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-медиків
Критерии, показатели и уровни формирования межкультурной коммуникативной компетентности иностранных студентов-медиков
Criteria, indices and levels of future doctors` (foreigners`) cross-cultural communicative competency formation
 
Creator Калашнік, Наталія Василівна
 
Subject міжкультурна комунікативна компетентність
критерії
показники та рівні сформованості компетентності
майбутній лікар
студент-іноземець
 
Description Висвітлено наукові підходи у визначенні критеріїв, показників і рівнів сформованості міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів - майбутніх лікарів. Проаналізовано таку компетентність медиків-іноземців в умовах сучасної університетської освіти. Представлено діагностичну модель визначення і моніторингу рівня розвитку міжкультурної комунікативної компетентності студентів-іноземців.
Освещены научные подходы в определении критериев, показателей и уровней межкультурной коммуникативной компетентности иностранных студентов – будущих врачей. Проанализирована эта компетентность медиков-иностранцев в условиях современного университетского образования. Представлена диагностическая модель определения и мониторинга уровня развития межкультурной коммуникативной компетентности студентов-иностранцев.
The article deals with different approaches towards the determinations of the criteria, indices of multicultural education and levels of the future doctors` (foreigners`) cross-cultural communicative competency. There has been performed the analysis of the categories of the future doctors` (foreigners`) cross cultural communicative competency in university education. A diagnostic model of defining and monitoring the level of the international students` cross-cultural communicative competency has been developed.
Стверджено, що стрімка зміна інструментальних механізмів спілкування, які особливо активно розвиваються в середовищі всесвітньої глобальної мережі Інтернет, докорінно змінює умову організації навчально-виховного процесу в школі. Це активно сприяє розвитку здібностей, розкриттю інтелектуального творчого потенціалу особистості учня.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:29:11Z
2014-06-18T11:29:11Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Калашнік, Н. В. Критерії, показники та рівні сформованості міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-медиків [Текст] / Н. В. Калашнік // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 62–67. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4283
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка