Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
Социальные факторы общепедагогической подготовки учителя в Украине в конце ХІХ – начале ХХ ст. Social factors of general teacher training at the end of the 19th – the beginning of the 20th centuries |
|
Creator |
Кобрій, Ольга Миколаївна
|
|
Subject |
загальнопедагогічна підготовка вчителя
соціальні чинники демократичні перетворення кінець ХІХ – початок ХХ ст. |
|
Description |
Проаналізовано суспільні причини змін наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. у трактуванні змісту та досвіду загальнопедагогічної підготовки вчителя, її відповідності його майбутній фаховій діяльності. Соціальними чинниками такої підготовки в окреслений період були поширення гуманістичних поглядів та демократичних перетворень у вищій освіті, розвиток у ній політехнічного напряму, відродження української національної ідеї, виникнення соціопедагогічних комплексів тощо.
Проанализированы общественные причины изменений в конце ХІХ – начале ХХ ст. в трактовке содержания и опыта общепедагогической подготовки учителя, её соответствия его будущей деятельности. Выяснено, что социальными факторами этой подготовки в очерчённый период было распространение гуманистических взглядов и демократических преобразований в высшем образовании, развитие в нём политехнического направления, возрождение украинской национальной идеи, возникновение социопедагогических комплексов и т. д. This article analyzes social causes of changes at the end of the 19th – the beginning of the 20th centuries in the interpretation of the nature, content and experience of general teacher training, its compliance with students activities in the future. Social factors of such training in the specified period were propagation of humane ideas and democratic transformation in higher education, the development of a polytechnic direction, revival of the Ukrainian national idea, the emergence of social and educational subsystems etc. Розглянуто сутність формування засобами медіаосвіти технологічних понять в учнів професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ) як педагогічну проблема. Обґрунтовано основні функції медіа освітніх технологій у навчально-виховному процесі ПТНЗ. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-06-18T11:30:41Z
2014-06-18T11:30:41Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кобрій, О. М. Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ - на початку ХХ століття [Текст] / О. М. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 26–31. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4286 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|