Запис Детальніше

Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України
Применение лингвокультурологического подхода в обучении новогреческого языка в общеобразовательных учебных заведениях Украины
Use of linguistic and cultural approach in teaching Modern Greek at secondary schools of Ukraine
 
Creator Колесник, Катерина Василівна
 
Subject грецька національна меншина
румейський і урумський діалекти
новогрецька мова
лінгвокультурологічний підхід
 
Description Показано, що рідною мовою для греків України визначена новогрецька, оскільки румейський та урумський діалекти не введені у систему освіти. Для ліквідації рекомендується застосовувати інтегроване вивчення мови та культури. Навчання новогрецької мови на основі лінгвокультурологічного підходу передбачає навчити учнів сприймати мову не як чисту граматичну схему, а як феномен філософії, історії та культури Греції і греків України.
Указано, что родным языком для греков Украины является новогреческий, поскольку румейский и урумский диалекты не введены в систему образования. Рекомендовано применять интегрированное изучение языка и культуры. Обосновано, что обучение новогреческому языку на основе лингвокультурологического подхода обеспечивает восприятие учащимися языка не как чистую грамматическую схему, а как феноменальность философии, истории и культуры Греции и греков Украины.
The mother tongue of the Greeks of Ukraine is Modern Greek, since Rumaiic and Urum dialects are not introduced into the education system. To eliminate this situation, it is recommended to apply the integrated study of language and culture. Learning Modern Greek on the basis of linguistic and cultural approach presupposes teaching students to perceive the language not as a purely grammatical scheme, but as a phenomenon of philosophy, history and culture of Greece and the Greeks of Ukraine.
Показано необхідність використання у роботі з дошкільниками сучасних медіапродуктів і брак методичного забезпечення цього процесу. Обґрунтовано створення технології, яка б інтегрувала медіаможливості аудіовізуальних засобів навчання і враховувала вікові та психофізіологічні особливості сприйняття інформації дітьми дошкільного віку. Запропоновано авторську технологію використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв’язного мовлення дітей.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:31:41Z
2014-06-18T11:31:41Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Колесник, К. В. Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України [Текст] / К. В. Колесник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 93–99. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4288
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка