Запис Детальніше

Методологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщі

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщі
Методологические основы альтернативного образования современной педагогической науки Польши
Methodological principles of alternative education in modern pedagogical science of Poland
 
Creator Кравець, Ірина Леонідівна
 
Subject альтернативна освіта
методологічні засади
гуманістична психологія
Польща
 
Description Обґрунтовано, що альтернативність у педагогіці закладена в джерелах її методологічної основи - філософії та психології. Розглянуто ідеї гуманістичної психології та вказано, що вони стали психологічною основою альтернативної освіти. Наведено спільну класифікацію нових альтернатив гуманістичної педагогіки. Запропоновано авторську модель альтернативної освіти. Визначено методологічні засади становлення та розвитку альтернативної освіти у Польщі.
Обосновано, что альтернативность в педагогике заложена в источниках ее методологической основы – философии и психологии. Рассмотрены идеи гуманистической психологи и указано, что они стали психологической основой альтернативного образования. Приведена общая классификация новых альтернатив гуманистической педагогики. Предложена авторская модель альтернативного образования. Определены методологические основы становления и развития альтернативного образования в Польше.
It has been substantiated in this research, that alternative in pedagogy lies in the sources of its methodological basis – Philosophy and Psychology. The considered ideas of humanistic psychology have become a psychological basis for alternative education. A general classification of new alternatives of humanist pedagogy, and author’s model of alternative education have been introduced in the article. The methodological principles of formation and development of alternative education in Poland have been defined in this research.
Розглянуто медіаосвітній потенціал періодичних видань про образотворче мистецтво. Проаналізовано затребуваність знань про функціонування ЗМІ для випускників творчих вишів. Вказано на варіанти запровадження періодичних видань з мистецтвознавства. Запропоновано ввести для майбутніх фахівців спеціалізовані заняття й курс з медіаосвіти із використанням спеціалізованої прес.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:32:42Z
2014-06-18T11:32:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кравець, І. Л. Методологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщі [Текст] / І. Л. Кравець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 162–168. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4290
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка