Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1918–1939 рр.)
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1918–1939 рр.)
Особенности реализации смешанного метода обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России (1918–1939 гг.) Specific characteristics of implementing the combined method of teaching foreign languages in western Ukraine and in Russia (1918–1939) |
|
Creator |
Лабінська, Богдана Ігорівна
|
|
Subject |
розвиток методики
змішаний метод навчання іноземних мов західноукраїнські землі |
|
Description |
Розглянуто особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1918-1939 рр.). З'ясовано передумови виникнення змішаного методу. Проаналізовано навчання аспектів мови і видів мовленнєвої діяльності на основі навчальних програм, підручників та тогочасних наукових статей. Зроблено порівняльну характеристику методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії. Обґрунтовано основні положення змішаного методу навчання іноземних мов та сформульовано особливості їх реалізації в досліджуваному регіоні.
Рассмотрены особенности реализации смешанного метода обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России (1918–1939 гг.). Выяснены предпосылки возникновения смешанного метода. Проанализировано обучение аспектов языка и видов речевой деятельности на основе учебных программ, учебников и научных трудов тех времен. Сделана сравнительная характеристика методики обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России. Обоснованы основные положения смешанного метода обучения иностранным языкам и сформулированы особенности их реализации в западноукраинском регионе. The paper investigates the specific characteristics of implementing the combined method in teaching foreign languages in Western Ukraine and in Russia (1918–1939). Preconditions of the origin of the combined method have been ascertained. Teaching language aspects and communicative activities has been analyzed on the basis of curricula, manuals and scientific articles of those times. Comparative studies of foreign language teaching methodology in Ukraine and in Russia have been carried out. Fundamentals of the combined method of teaching foreign languages have been substantiated and peculiarities of their realization in the region under investigation have been formulated. Проаналізовано проблему використання певних елементів медіаосвітніх технологій у навчальному процесі вищої школи. Розкрито специфіка аналізу періодичних видань на практичних заняттях, підбору новин засобів масової інформації (ЗМІ), перегляду та обговорення відеофільмів. Визначено причини необхідності впровадження медіаосвіти у навчальний процес вищої школи. Висвітлено основні положення Концепції медіаосвіти в Україні. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-06-18T11:33:12Z
2014-06-18T11:33:12Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лабінська, Б. І. Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукранських землях і в Росії (1918-1939 рр.) [Текст] / Б. І. Лабінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 36–43. – Бібліогр.: с. 42–43.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4291 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|