Запис Детальніше

Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття
Становление светского педагогического образования во Львовском университете в последней трети XIX века
The establishment of secular pedagogical education at Lviv University over the last three decades of the ХІХ century
 
Creator Лещак, Теодор Володимирович
 
Subject педагогічна підготовка студентів
світська освіта
навчальні курси
освітній процес
 
Description Розглянуто причини і передумови становлення світської педагогічної підготовки студентів Львівського університету у контексті загальноєвропейських освітніх процесів. Проаналізовано номенклатуру теоретичних і практичних курсів педагогічного циклу, що пропонувалися для вивчення студентам філософського факультету в останній третині ХІХ століття. Дослідження показало, що становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ ст. стало логічним наслідком низки освітніх реформ в Австрії після скасування Конкордату в 1870 р. У контексті цих реформ було розмежовано педагогічну підготовку студентів на теологічному і філософському факультетах, зокрема, було розроблено і запроваджено роздільні номенклатури навчальних курсів на основі окремого організаційного, фінансового і кадрового забезпечення.
Рассмотрены причины и предпосылки становления светской педагогической подготовки студентов Львовского университета в контексте общеевропейских образовательных процессов. Подвергнуто анализу номенклатуру теоретических и практических курсов педагогического цикла, предлагаемых для изучения студентам философского факультета в последней трети XIX века. Исследование показало, что становление светского педагогического образования во Львовском университете в последней трети XIX в. стало логическим следствием ряда образовательных реформ в Австрии после отмены Конкордата в 1870 г. В контексте этих реформ было разграничено педагогическую подготовку студентов на теологическом и философском факультетах, в частности, были разработаны и введены раздельные номенклатуры учебных курсов на основе отдельного организационного, финансового и кадрового обеспечения.
The article contains overview of reasons and prerequisites of incipience of secular pedagogical training of Lviv University students in the context of European educational processes. The variety of theoretical and practical courses of the Philosophy Department in the end of XIX century is analyzed. The study showed that the formation of a secular pedagogical training at Lviv University in the last third of the XIX century was the logical consequence of a number of educational reforms in Austria after the abolition of the Concordat in 1870. In the context of these reforms was demarcated teacher training students in the theological and philosophical faculties, in particular, have been developed and introduced separate nomenclature training courses based on individual organizational, financial and staffing.
Зазначено нові продуктивні методики формування і розвитку професійного мовлення майбутніх юристів. Висвітлено проблему впровадження у навчальний процес ВНЗ різних форм та засобів активного навчання, які пропонує сучасне інформаційне суспільство. Обґрунтовано доцільність використання потенціалу медіаосвітніх технологій у процесі фахової підготовки студентів-юристів.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:33:42Z
2014-06-18T11:33:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Лещак, Т. В. Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття [Текст] / Т. В. Лещак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 31–35. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4292
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка