Запис Детальніше

Лингводидактическая модель интегрированного обучения англоязычной презентационной речи технического оборудования будущих инженеров-энергетиков

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лингводидактическая модель интегрированного обучения англоязычной презентационной речи технического оборудования будущих инженеров-энергетиков
Лінгводидактична модель інтегрованого навчання англомовного презентаційного мовлення технічного обладнання майбутніх інженерів-енергетиків
Linguo-didactic model of integrated teaching of English speech presentation of technical equipment to future power engineers
 
Creator Мартинова, Раїса Юріївна
Попель, Оксана Василівна
 
Subject лингводидактическая модель
синтезированные цели обучения
синтезированные элементы предметов обучения
 
Description Обґрунтована необхідність розгляду англійської мови не як навчального предмета, а як засобу отримання і викладу знань з професійної дисципліни "Холодильні машини і установки". Розроблено лінгводидактичну модель, що представляє взаємозв'язок синтезованих цілей, елементів, предметів, компонентів змісту, а також методів, засобів і результатів навчання англомовного презентаційного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків.
Обґрунтовано необхідність розгляду англійської мови не як навчального предмета, а як засобу отримання і викладу знань з професійної дисципліни «Холодильні машини і установки». Представлено лінгводидактичну модель, яка відображає взаємозв’язок синтезованих цілей, елементів, предметів, компонентів змісту, а також методів, засобів і результатів навчання англомовного презентаційного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків.
The article deals with the necessity of consideration a foreign language not as an academic subject, but as a means of acquiring and presentation of knowledge in the sphere of professional discipline "Refrigerating Machines and Installations». A linguo-didactic model that represents the integration of these subjects and its elements has been developed. This model comprises the aims of teaching, elements in teaching subjects, components of teaching content and methods, means and results of the teaching process.
Започатковано педагогічний підхід до медіаявищ у сучасній освіті. Проведено наукову ідентифікацію медіапедагогіки, визначено її об’єкт, предмет, цілі, завдання і результат. На основі базових педагогічних понять розглянуто категорії «медіанавчання» та «медіавиховання». Вказано перспективу створення системи педагогічних знань стосовно медіапедагогіки.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:34:42Z
2014-06-18T11:34:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мартинова, Р. Ю. Лингводидактическая модель интегрированного обучения англоязычной презентационной речи технического оборудования будущих инженеров-энергетиков [Текст] / Р. Ю. Мартинова, О. В. Попель // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 106–115. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4294
 
Language ru
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка