Лингводидактическая модель интегрированного обучения англоязычной презентационной речи технического оборудования будущих инженеров-энергетиков
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лингводидактическая модель интегрированного обучения англоязычной презентационной речи технического оборудования будущих инженеров-энергетиков
Лінгводидактична модель інтегрованого навчання англомовного презентаційного мовлення технічного обладнання майбутніх інженерів-енергетиків Linguo-didactic model of integrated teaching of English speech presentation of technical equipment to future power engineers |
|
Creator |
Мартинова, Раїса Юріївна
Попель, Оксана Василівна |
|
Subject |
лингводидактическая модель
синтезированные цели обучения синтезированные элементы предметов обучения |
|
Description |
Обґрунтована необхідність розгляду англійської мови не як навчального предмета, а як засобу отримання і викладу знань з професійної дисципліни "Холодильні машини і установки". Розроблено лінгводидактичну модель, що представляє взаємозв'язок синтезованих цілей, елементів, предметів, компонентів змісту, а також методів, засобів і результатів навчання англомовного презентаційного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків.
Обґрунтовано необхідність розгляду англійської мови не як навчального предмета, а як засобу отримання і викладу знань з професійної дисципліни «Холодильні машини і установки». Представлено лінгводидактичну модель, яка відображає взаємозв’язок синтезованих цілей, елементів, предметів, компонентів змісту, а також методів, засобів і результатів навчання англомовного презентаційного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків. The article deals with the necessity of consideration a foreign language not as an academic subject, but as a means of acquiring and presentation of knowledge in the sphere of professional discipline "Refrigerating Machines and Installations». A linguo-didactic model that represents the integration of these subjects and its elements has been developed. This model comprises the aims of teaching, elements in teaching subjects, components of teaching content and methods, means and results of the teaching process. Започатковано педагогічний підхід до медіаявищ у сучасній освіті. Проведено наукову ідентифікацію медіапедагогіки, визначено її об’єкт, предмет, цілі, завдання і результат. На основі базових педагогічних понять розглянуто категорії «медіанавчання» та «медіавиховання». Вказано перспективу створення системи педагогічних знань стосовно медіапедагогіки. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-06-18T11:34:42Z
2014-06-18T11:34:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мартинова, Р. Ю. Лингводидактическая модель интегрированного обучения англоязычной презентационной речи технического оборудования будущих инженеров-энергетиков [Текст] / Р. Ю. Мартинова, О. В. Попель // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 106–115. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4294 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|