Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями
Экспериментальная проверка эффективности реализации педагогических условий формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися Primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils |
|
Creator |
Мерва, Людмила Сергіївна
|
|
Subject |
ефективність
рівні сформованості педагогічні умови компоненти показники |
|
Description |
Охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Продемонстровано шляхи їх реалізації в навчально-виховній діяльності вищого навчального педагогічного закладу та обґрунтовано показники ефективності. Розкрито суть понять "умова", "ефективність". Запропоновано напрямки подальшого наукового пошуку у вирішенні вказаної проблеми.
Охарактеризованы педагогические условия формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися. Продемонстрировано пути их реализации в учебно-воспитательной деятельности высшего учебного педагогического заведения и обоснованно показатели эффективности. Раскрыта суть понятий «условие», «эффективность». Предложены направления дальнейшего научного поиска в решении указанной проблемы. The pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are characterized. The ways of implementing pedagogical conditions in forming readiness for this type of activity in the educational process of higher educational institutions are demonstrated. The indices of effectiveness of realising pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are grounded. Future research prospects are suggested. Обґрунтовано специфіку впровадження сучасної системи медіаосвіти дошкільників у Херсонській області. Розкрито сутність концепції, особливості програми та супровідних заходів, розроблених професором К. Л. Крутій, щодо забезпечення дошкільної медіаосвіти в зазначеному регіоні України. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-06-18T11:35:12Z
2014-06-18T11:35:12Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мерва, Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Текст] / Л. С. Мерва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 67–74. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4295 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|