Запис Детальніше

Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями
Экспериментальная проверка эффективности реализации педагогических условий формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися
Primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils
 
Creator Мерва, Людмила Сергіївна
 
Subject ефективність
рівні сформованості
педагогічні умови
компоненти
показники
 
Description Охарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Продемонстровано шляхи їх реалізації в навчально-виховній діяльності вищого навчального педагогічного закладу та обґрунтовано показники ефективності. Розкрито суть понять "умова", "ефективність". Запропоновано напрямки подальшого наукового пошуку у вирішенні вказаної проблеми.
Охарактеризованы педагогические условия формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися. Продемонстрировано пути их реализации в учебно-воспитательной деятельности высшего учебного педагогического заведения и обоснованно показатели эффективности. Раскрыта суть понятий «условие», «эффективность». Предложены направления дальнейшего научного поиска в решении указанной проблемы.
The pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are characterized. The ways of implementing pedagogical conditions in forming readiness for this type of activity in the educational process of higher educational institutions are demonstrated. The indices of effectiveness of realising pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are grounded. Future research prospects are suggested.
Обґрунтовано специфіку впровадження сучасної системи медіаосвіти дошкільників у Херсонській області. Розкрито сутність концепції, особливості програми та супровідних заходів, розроблених професором К. Л. Крутій, щодо забезпечення дошкільної медіаосвіти в зазначеному регіоні України.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:35:12Z
2014-06-18T11:35:12Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мерва, Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Текст] / Л. С. Мерва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 67–74. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4295
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка