Запис Детальніше

Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти
Философско-культурологический контекст проблемы взаимодействия человека и природы в содержании экологического образования
The philosophical and cultural context of the problem of interaction between a human and nature in the content of modern environmetal education
 
Creator Пустовіт, Григорій Петрович
 
Subject філософсько-культурологічні й природничо-гуманітарні концепції
взаємодія людини і природи
екологічна освіта
зростаюча особистість
 
Description Систематизовано й проаналізовано сучасне розуміння сутності проблем взаємодії людини і природи. Здійснено історико-генетичний аналіз, виокремлення й характеристику провідних філософсько-культурологічних та природничо-гуманітарних концепцій гармонізації взаємодії в системі "природа-людина-суспільство". У ретроспективі охарактеризовано інформаційне поле, у межах якого доцільно проводити ефективний аналіз подій та явищ, що забезпечує умови для більш реалістичних їх оцінок.
Систематизировано и проанализировано современное понимание сущности проблем взаимодействия человека и природы. Осуществлено историко-генетический анализ, характеристику ведущих философско-культурологических и гуманитарных концепций гармонизации взаимодействия в системе “природа-человек-общество”, раскрыто их существенные особенности, тенденции и закономерности экстраполяции в современный процесс развития цивилизации. В ретроспективе дана характеристика того информационного поля, в пределах которого есть возможность эффективно проводить анализ событий та явлений, что в итоге обеспечивает условия для более реалистических их оценок.
The modern understanding of the essence of the problems of interaction between a human and nature has been systemized and analyzed in this research. There have also been made a historical and genetic analysis, detection and characterization of major philosophical, cultural, natural and humanitarian concepts of interaction harmonization in the «nature-a human being-society» system. Their essential features, trends and patterns of extrapolation to modern civilization progress have been revealed. In retrospective the article presents the characteristics of the information field, which outlines expediency for an effective analysis of events and phenomena to be carried out, which, in its turn, provides the conditions for their more realistic evaluation.
Описано основні види аналізу медіатекстів фахового спрямування з метою формування медіакомпетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Наведено приклади практичних творчих завдань, які сприяють розвитку критичного мислення студентів.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:37:43Z
2014-06-18T11:37:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Пустовіт, Г. П. Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти [Текст] / Г. П. Пустовіт // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 13-19. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4300
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка