Запис Детальніше

Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі
Обучение устному последовательному двустороннему профессионально ориентированному переводу в финансово-банковской сфере
Methodology of developing skills in two way consecutive discourse interpreting in financial and banking sphere
 
Creator Світлична, Олена Русланівна
 
Subject майбутній перекладач
методика навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу
 
Description Обґрунтовано етапи навчання майбутніх перекладачів усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу. Представлено модель та систему вправ для навчання такого перекладу у фінансово-банківській сфері. Представлені результати емпіричних досліджень щодо визначення вагомих факторів, які впливають на якість виконання усного послідовного професійно орієнтованого перекладу.
Обоснованы этапы обучения будущих переводчиков устному последовательному двустороннему профессионально ориентированному переводу. Представлены модель и система упражнений этого обучения в финансово-банковской сфере. Обобщенны результаты эмпирических исследований для определения весомых факторов, оказывающих влияние на качество выполнения устного последовательного профессионально ориентированного перевода.
The author substantiates succession of phases of teaching two way consecutive discourse interpretation and presents a battery of exercises for teaching students majoring in Translation to make two way consecutive translation in financial and banking sphere, as well as the model of the said teaching. A number of empirical studies are carried out to establish the relative weight of factors considered relevant to quality judgements both in consecutive interpreting and discourse interpreting.
Обґрунтовано доцільність запровадження медіаосвітніх технологій у систему корекційного виховання розумово відсталих школярів. Визначено основні принципи реалізації цього процесу та педагогічні умови його організації. Встановлено коректно-розвивальну сутність застосування новітніх медіатехнологій у вихованні дітей з особливими потребами.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:38:43Z
2014-06-18T11:38:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Світлична, О. Р. Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі [Текст] / О. Р. Світлична // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 120–126. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4302
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка