Запис Детальніше

Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку
Структура готовности студентов медицинских колледжей к профессиональному саморазвитию
Structure of readiness of medical college students for professional self-development
 
Creator Соцький, Кирило Олегович
 
Subject готовність до саморозвитку
медичний коледж
професійний саморозвиток
самовиховання
самоосвіта
саморегуляція
 
Description Проаналізовано підходи у трактуванні поняття "саморозвиток" у психологічній і педагогічній літературі. Визначено, що професійно-особистісний саморозвиток здійснюється за допомогою механізмів самопізнання, самоорганізації, самоосвіти, самооцінки, саморегуляції. З'ясовано суть і структуру готовності до професійного саморозвитку студентів медичного коледжу. Виокремлено ціннісний, мотиваційний, когнітивний, операційний і вольовий компоненти. Визначено чинники та охарактеризовано етапи саморозвитку майбутніх медиків середньої ланки.
Проанализированы подходы к трактовке понятия «саморазвитие» в психологической и педагогической литературе. Определено, что профессионально личностное саморазвитие осуществляется с помощью механизмов самопознания, самоорганизации, самообразования, самооценки, саморегуляции. Выяснена суть и структура понятия готовности к профессиональному саморазвитию студентов медицинского колледжа. Выделены ее ценностный, мотивационный, когнитивный, операционный и волевой компоненты. Определены факторы и охарактеризованы этапы саморазвития будущих медиков среднего звена.
The article reflects the analysis of the existing approaches to interpretation of the notion of self-development in psychological and pedagogical literature. It has been determined, that professional and personal self-development is carried out with the help of mechanisms of self-knowledge, self-organization, self-education, self-esteem, self-control. The research also presents the clarified essence and structure of the readiness of medical college students for professional self-development. Value, motivational, cognitive, operating, and volitional components have been singled out. Factors and stages of intending medical employees’ self-development have been substantiated in the article.
Розглянуто теоретичні засади підготовки студентів психологічних і дефектологічних спеціальностей до реалізації завдань медіаосвіти учня спеціального навчального закладу. Запропоноване комплексне використання сучасних технічних засобів навчання у підготовці фахівців для медіавиховання дітей з особливими потребами.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-06-18T11:39:13Z
2014-06-18T11:39:13Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Соцький, К. О. Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку [Текст] / К. О. Соцький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 55–62. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4303
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка