Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку
Структура готовности студентов медицинских колледжей к профессиональному саморазвитию Structure of readiness of medical college students for professional self-development |
|
Creator |
Соцький, Кирило Олегович
|
|
Subject |
готовність до саморозвитку
медичний коледж професійний саморозвиток самовиховання самоосвіта саморегуляція |
|
Description |
Проаналізовано підходи у трактуванні поняття "саморозвиток" у психологічній і педагогічній літературі. Визначено, що професійно-особистісний саморозвиток здійснюється за допомогою механізмів самопізнання, самоорганізації, самоосвіти, самооцінки, саморегуляції. З'ясовано суть і структуру готовності до професійного саморозвитку студентів медичного коледжу. Виокремлено ціннісний, мотиваційний, когнітивний, операційний і вольовий компоненти. Визначено чинники та охарактеризовано етапи саморозвитку майбутніх медиків середньої ланки.
Проанализированы подходы к трактовке понятия «саморазвитие» в психологической и педагогической литературе. Определено, что профессионально личностное саморазвитие осуществляется с помощью механизмов самопознания, самоорганизации, самообразования, самооценки, саморегуляции. Выяснена суть и структура понятия готовности к профессиональному саморазвитию студентов медицинского колледжа. Выделены ее ценностный, мотивационный, когнитивный, операционный и волевой компоненты. Определены факторы и охарактеризованы этапы саморазвития будущих медиков среднего звена. The article reflects the analysis of the existing approaches to interpretation of the notion of self-development in psychological and pedagogical literature. It has been determined, that professional and personal self-development is carried out with the help of mechanisms of self-knowledge, self-organization, self-education, self-esteem, self-control. The research also presents the clarified essence and structure of the readiness of medical college students for professional self-development. Value, motivational, cognitive, operating, and volitional components have been singled out. Factors and stages of intending medical employees’ self-development have been substantiated in the article. Розглянуто теоретичні засади підготовки студентів психологічних і дефектологічних спеціальностей до реалізації завдань медіаосвіти учня спеціального навчального закладу. Запропоноване комплексне використання сучасних технічних засобів навчання у підготовці фахівців для медіавиховання дітей з особливими потребами. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-06-18T11:39:13Z
2014-06-18T11:39:13Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соцький, К. О. Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку [Текст] / К. О. Соцький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 55–62. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4303 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|