Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента філологічного профілю: теоретичний і прикладний аспекти
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента філологічного профілю: теоретичний і прикладний аспекти
Формирование англоязычной лингвосоциокультурной компетентности студента филологического профиля: теоретический и практический аспекты Formation of English linguosociocultural competency of a student majoring in Philology-related speciality: theory and practice |
|
Creator |
Терещук, Діана Григорівна
|
|
Subject |
лінгвосоціокультурна компетентність
англійська мова навчання через досвід студент філологічного профілю |
|
Description |
Проаналізовано сутність англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента з точки зору сучасної методики викладання іноземних мов. Окреслено зміст навчання цієї компетентності. Обґрунтовано актуальність підходу "навчання через досвід" та конкретизовано особливості його реалізації у формуванні англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента філологічного профілю в умовах сучасного ВНЗ і розвитку українського й світового суспільств.
Проанализирована сущность англоязычной лингвосоциокультурной компетентности студента с точки зрения современной методики преподавания иностранных языков. Определено содержание обучения этой компетентности. Обозначена актуальность подхода «обучение через опыт» и конкретизированы особенности его реализации в формировании англоязычной лингвосоциокультурной компетентности студента филологического профиля в условиях современного вуза и развития украинского и мирового обществ. In the article the author analyses the notion of English linguosociocultural competency of a student from the viewpoint of modern FLT methodology, defines the content of the competency formation, grounds the importance of experiential learning and concretizes peculiarities of experiential learning implementation in forming English linguosociocultural competency of a student majoring in Philology-related speciality in tertiary institutions and considering Ukrainian and world societies development nowadays. Розкрито сутність участі дитини в житті суспільства та ухваленні рішень як соціального явища і соціально-педагогічного процесу. Охарактеризовано методологічні засади формування готовності до такої участі юних громадян, її рівні. Вказано етапи формування у дітей готовності до участі в житті суспільства. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-06-18T11:40:13Z
2014-06-18T11:40:13Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Терещук, Д. Г. Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента філологічного профілю: теоретичний та прикладний аспекти [Текст] / Д. Г. Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 144–148. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4305 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|