Запис Детальніше

ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ НА ОСНОВІ РІЗНИХ МОВ ТА ПАРАДИГМ НАПИСАННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ НА ОСНОВІ РІЗНИХ МОВ ТА ПАРАДИГМ НАПИСАННЯ
ОЦЕНКА ЭФФЕКТИВНОСТИ ОБУЧЕНИЯ ПРОГРАММИРОВАНИЮ НА ОСНОВЕ РАЗЛИЧНЫХ ЯЗЫКОВ И ПАРАДИГМ НАПИСАНИЯ
EVALUATION OF THE EFFECTIVENESS OF PROGRAMMING TEACHING BASED ON DIFFERENT LANGUAGES AND PARADIGMS OF WRITING CODE
 
Creator Шевчук, Петро Георгієвич; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Subject Навчальна діяльність; навчання програмування; мова програмування; парадигма програмування; семантичний диференціал
372.8:004.4
Учебная деятельность; обучения программированию; язык программирования; парадигма программирования; семантический дифференциал
372.8:004.4
Educational activities; teaching of programming; programming language; programming paradigms; semantic differential
372.8:004.4
 
Description У статті розглянуто проблему перевірки ефективності впровадження новітніх технологій та засобів розробки програмного забезпечення у процес навчання програмування. Розглядаються деякі принципи проективних технологій в психології взагалі та методу семантичного диференціалу зокрема. Описується метод семантичного диференціалу, можливості його застосування для визначення ефективності навчального процесу. Ілюструється застосування методу семантичного диференціалу для порівняння ефективності навчання програмування мовою C# та навчання традиційно використовуваними мовами. Наводяться загальні результати експериментального визначення ефективності впровадження до навчання мови програмування C#.
В статье рассмотрена проблема проверки эффективности внедрения новейших технологий и средств разработки программного обеспечения в процесс учебы программирования. Рассматриваются некоторые принципы проективних технологий в психологии вообще и метода семантического дифференциалу в частности. Описывается метод семантического дифференциалу, возможности его приложения для определения эффективности учебного процесса. Иллюстрируется приложение метода семантического дифференциалу для сравнения эффективности учебы программирования языком C# и учеба традиционно используемыми языками. Приводятся общие результаты экспериментального определения эффективности внедрения к учебе языка программирования C#.
The problem of checking the effective introduction of new technologies and development of software in learning programming are examined in the article. We consider some principles of projective technologies in general psychology and semantic differential method in particular. It describes a method of semantic differential, the possibility of its application to determine the effectiveness of the educational process. It is Illustrated by the use of semantic differential training, programming language, semantic differential method for comparing the effectiveness of learning programming language C# and commonly used by languages . We give general results of experimental determination of the effective introduction for learning of the programming language C#.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-12-10
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IPZ/article/view/6627
 
Source Інженерія програмного забезпечення; Том 6, № 2 (2011); 79
Engineering Software; Том 6, № 2 (2011); 79
Инженерия программного обеспечения; Том 6, № 2 (2011); 79
 
Language uk